Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Monday 24 May 2010

~Nak Pitam lak~

Pagi ni saya terjaga jam 6.00 am...perut terase lapar lak. Ambil masa beberapa minit untuk hug n kiss my both childrens. Cepat-cepat menuju ke bilik kecil di hujung dapur bagi menunaikan hajat seterusnya menunaikan solat Subuh.
Kenapa rase macam nak pitam jer nih!
Nak bancuh teh n milo pun terbongkok-bongkok takut tombang jer nih. cepat-cepat saya duduk. Makan roti Daily Fresh cicah milo...biasa boleh habis 3 keping..ni 1 keping pun x larat rasenya, tapi habiskan gak. Cepat-cepat habiskan milo gak. Bancuhkan susu untuk anak lak, sebelum depa minta biasa saya dah buatkan, nak tunggu depa mintak memang x tentu.. kang time nak saya nak mandilah baru mintak, so adalah lebih baik saya siapkan awal2.
Terlintas di hati terasa malas nak ke tempat kerja...x kanla nak cuti lagi..boss marah lak kang.. lagipun ari Sabtu dah nak mintak cuti nak hantar mak gi jemputan kahwin kat KL... kuatkan hati n kuatkan kaki untuk g mandi n seterusnya berjuang lagi ke tempat kerja. nah saya berjaya... tapi kepala still pening2 lalat nih, tekak rase x selesa yg amat.. sekejap lagi kul 11 pagi nak tengok lauk kat kedai bawah ni... rase lapar ade, rase nak tido ade, macam-macamla ragamla saya nih.

saya:terima dugaan ini dengan sabar...

No comments: