Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 20 May 2010

Berakhir sudah....

Saya nak sambung sikit pasal cerita semalam... cerita hubungan terlarang tu... bukan ape bagus untuk jadikan pengajaran kita bersama... saya pun x berani nak kutuk lelaki tu lebih-lebih.. mana tau terkena batang hidung sendiri, saya pun ade anak, adik beradik dan saudara mara kan. Semoga Allah Mengampunkan dosa-dosa saya. Amin... Jadinya saya menyeru rakan-rakan termasuk diri saya sendiri agar selalu berdoa agar ditetapkan iman, bacalah ayat-ayat pendinding macam ayat 3 KUL, ayat kursi, ayat seribu dinar, surah alfatihah pun boleh, insyaAllah kalau kita istiqamah mengamalkannya kita akan dilindungi Allah selalu. Saya pun bukanlah pandai sangat bab2 agama ni, tp x salahkan kita ingat-mengingatkan, kalau sayasalah pun tolonglah betulkan
ea, t.kasih daun keladi.
Cerita ni berakhir dengan penuh menyayat hati, Keluarga pihak wife telah datang ke rumah ibu lelaki itu bagi menyelesaikan kemelut yg melanda... saya x tahu butir perbincangan mereka, tapi yg pasti keputusannya adalah pihak wife meminta perpisahan, usia perkahwinan mereka baru seusia 3 tahun (kalau x silap hujung bulan ni lah annivesary meraka) tapi apakan daya perbuatan lelaki itu telah membunuh segala cinta n kepercayaan wife dia.
Kalau nak diikutkan wife dia ni dah banyak berkorban wang ringgit untuk dia, pun bukanla wife dia kongkong dia ke apa tp entahla.. malas dah nak cerita lagi... dah sedey dah. Nasi sudah menjadi bubur... semoga lelaki itu pulang ke pangkal jalan n insaf akan perbuatannya yg hanya merugikan diri sendiri.

saya:jadikan cerita ini sebagai pengajaran bersama...

No comments: