Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 9 May 2010

Dugaan Datang Lagi


Aku x pasti apekah aku aku akan keguguran lagi... Dah seminggu berlaku bleeding nih selepas 7 minggu disahkan positif pegnen. Hari Isnin (3/5/10) aku dah g wat USG dah. Masa tu dah bleeding la dalam 3 kali camtu... tapi alhamdulillah heartbib bb ade... berkelip-kelip camtu je x nampak ape-ape lagi, kantung n plasenta ada nampak juga. Tapi masa hari buat USG tu aku x bleeding lak, so doktor x bagi ubat menghentikan darah... aku pun lupe nak mintak. Doktor sarankan 2 minggu lagi datang buat USG lagi. Esoknya kat opis aku mula bleeding lagi tapi x banyakla... cuma cam flex gitu... hari-hari mesti kuar punye. Aku memang rase mood aku x menentu, mudah letih, x tahan lapar sangat, mual loya, mengantuk memanjang. Aku berharap bbku selamat, sempurna sifat dan akhlaknya... apepun ketentuan Allah aku kene terima, kerana Dia Maha Mengetahui dan Maha Mengasihani... Amin...


2 comments:

Unknown said...

hai..ros..aku x tau pun ko ada blog..la..apasal la x habaq awal2...x per2 aku dah follow ko ea...ko dah follow aku ker? ekekeke...

Rose said...

hai lia...malu ar...tq sudik jadik follwer blog aku yg x seberape rupa nihla...aku dah lame jd follower ko la...ekekeke...