Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Friday 14 May 2010

Morning Sickness???

Dah 2 - 3 hari ni Allah telah menduga saya dengan dugaan biasa buat pegnen woman seperti saya. Di ofis saya akan mula mengantuk bile jam menunjukkan pukul 10 am ke atas, x boleh tahan punye mengantuk... kalo boss x de memang boleh tidor tp kalo boss ade sampai pening kepala menahan penyakit tu woooo. Nak tau ape saya buat... pssttt ^^^^tido dekat tandas^^^^^... terpaksa dah darurat....
Dugaan ke-2 ialah tekak rase ade benda x sedap, benda asing yg melintang pada tekak ni amat membuatkan saya serba serbi x kene, kurang selesa gitu, nak telan airliur pun rase perit, pahit...susah nak explain... kalo nak tau cube jadi saya skrang... adoiyai...
Dugaan ke-3 pening kepala, terutama bile rase panas, mulala rase pening dan mengah ( x cukup nafas )

So, ari Sabtu ni nak g scan lagi... saya mohon kepada Allah agar Dia selamatkan anak dalam kandungan saya ini, namun hanya kepada Dia saya berserah, Dia Yg Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihani hamba-hambanya.

Saya akan scan kat tempat doktor lain plak, sebab doktor yg masa memula saya bleeding tu diragui ketauliahannya dalam bab pegnen ni. Memang scan kat tempat dia murah yelah kat area pekan tempat saya tinggal cume tempat dia je yg ade scan ni ha, murah lak tu, saya pun ngetry la...
Bile saya ade baca forum dalam internet ni baru saya tau sepatutnya kes macam saya ni doktor tu kenela bagi ubat yg patut, saya pun manelah tau kan, kalaulah saya ade terbaca forum cam gitu awal2 dulu... x delah saya dalam penasaran kini. Serba salah pulak pada BABY.

Apapun terserah pada Allah. Tunggula ea hasil scan tu esok....

No comments: