Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 31 March 2010

Bile Boss Join FB

Wah boss aku mintak aku ajar dia signup fb lak...very de dangeres U....nak x nak terpaksa ajar....matila aku camnie...adoiyai...

Lunch hour hari ni aku x balik umah sebab dia konon cam urgent je suruh siapkan dokumen task cpm... ntahla...dah tu bile aku x balik tu tye lagi kenape x balik... pastu tunjuk muke kesian mintak aku ajar bukakkan akaun fb...

Exceli bos aku ni x de basic IT...sedangkan komputer pun lagi x de blajar... at least dia nak belajar kan...aku tau dia pening....bile aku alih bahasakan, aku pulak yg pening! bahasa IT bile dialihbahasakan kan jadik macam bahasa indon pun ade....hahaha....

Tapi oleh kerana bos aku ni x kisah staff dia sibuk dok melayari enternet.."janji kerje setel"...so aku dengan sikit perasaan riak...astagfirullah...x de la... aku pun ajarla...dia pun nak jugak bersosial kan....

anyway thank a lot boss!

sekalang saya nak buat keje ni...nak jadik staff yang baik jugak...

No comments: