Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 24 March 2010

Ilmu OH Ilmu

Aku suke baca blog org lain terutama tentang kisah nabi-nabi, panduan kekeluargaan, panduan memasak, ttg muhasabah diri, kira ape-ape yang boleh memberi aku ilmu dan pengetahuan...aku suke sangat..ia seoalah-olah memberi pangajaran pada diriku ini dari terus alpa menikmati hidup yg sementara ini...

ahhhh...aku jadi speechless lak

Memang betulla ade org kata menulis blog pun boleh dapat pahala...ape x nye mereka menyebarkan ilmu tanpa meminta sebarang ganjaran, penuh keikhlasan supaya org yg membaca tu sedar dari kesilapan mereka...

Aku pun berazam nak jadi seperti mereka....berkongsi ilmu dunia dan akhirat dengan sesiapa saja...Semoga Allah makbulkan cita-cita aku..Amin.

1 comment:

zukie_79@yahoo.com said...

salam..insyaallah, moga2 tujuan Mama yg penuh kebaikan itu tentunya akan dipermudahkan olehNya.
Sama-samalah kita ingat mengingati dalam mencari abadi