Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 25 March 2010

Kemaruk FB

Sekarang ni aku dah sembuh dari demam fb..kalo nak dibandingkan 2-3 minggu lepas memang teruk demam aku tu..nasib baik masa tu kebetulan kerja-kerja opis memang x de..x tau kenapa awal tahun ni lembab sikit, boss aku belum dapat ape-ape projek kerajaan untuk dilaksanakan...so aku dan opismate cume buat kerja-kerja filing, kire kos projek lepas, kire keuntungan projek dan adelah sikit-sikit kire sebutharga ataupun tender untuk mendapatkan projek.

Pada masa terluang itulah aku memanfaatkan masa itu utk join fb tuh. Alhamdulillah aku dapat jumpe kawan-kawan lame aku semasa bersekolah dan semasa belajar di ITM, Segamat dulu...memang rase seronok sangat dapt jumpe diaorang yg kebanyakannya dah berkeluarga, dah berjaya, yg memang lain dari dulu, yg x ubah perangai dulu pun ade juga...

Bayangkan dah hampir 10 tahun berpisah kan...

Apepun aku tetap akur bahawa fb ni ade kebaikan dan keburukanye jugakkan...so aku x boleh terlalu fanatik sangat pada bende ni...ade sesetengah kawan aku yg buat bisness jual tudungla, promosi cupcake untuk ape-ape majlis...semua tu kebaikannye..yg keburukannya ialah...

Ade sesetengah tu terlalu teruja hingga upload gambar peribadi terlalu banyak...gambar tu macam2 org yg dengki ngan kite boleh buat tau...tp terpulangla pada diri masing-masingkan..tepuk dada tnye selera...

So...selepas join fb tu, setiap pagi mesti online dulu..setiap hari mcm tu lame-lame tentu ade kebosanan melanda...lame-lame muak jugak...sekarang ni aku dah insaf sikit dengan sibuk membaca blog org pulak..cume kadang2 tu terbukak jugak fb tu bukan ape mane tau kot2 ade kawan lame dah jumpe aku....tuje.hehehe...

notaibujari : sampai kehariini boss aku masih belum dapat ape-ape projek lagi...

No comments: