Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Monday 4 October 2010

HandphoneKu kene curik

Pada hari Sabtu 2/10/10 yg lepas, adik pempuan bongsu saya bersanding...x sangka lak dia dah bersuami..yela dia tu brutal semacam je...sememangnya ajal, maut, jodoh, pertemuan Allah jua yg menentukan...
Biasalakan time majlis mcm tu semua bende huru hara...sampai dah jam 12 tghari saya masih belum tukar baju ( belum mandi ) saya kene siapkan hidangan makan damai, sbb pengantin akan sampai kul 12.30pm...sampaikan mak mertua saya dah datang masa tu...baru saya siap2 sampai lupe akan handphone letak kat mane...boleh gitu, cuai sungguh saya.
Selepas bersiap saya terus melulu keluar melayan mak mertua dan beberapa org saudara lain sampaila pengantin lelaki datang, saya dok khusyuk tengok org bersilat, kompang dan sebagainya, barulah saya masuk ke dalam rumah, masa tula baru saya teringat bahawa saya hanya meletakkan handphone saya tu di atas almari sahaja dan memang dah x de dah, saya try gak cek kot2 jatuh ke apa...tapi hampa belaka... bila saya terserempak ngan kakak saya, dia berbisik pada saya handphone dia pun hilang... so memang sahla hilang...ape yg herannya handphone kami tu buruk, murah ntah bole jual ntah x...tapi wet kredit ade banyak gak...kakak lak pakai line lak tu...perghhh...kalo budak tu bergayut x ingat dunia, bengkokla kakak saya...
So hari Ahad petang OTW balik umah tu asben saya telah membelikan saya handphone 2nd hand tp ade warranty sebulan. Saya punyela suka x terkata, no tipon dapat balik tapi kene bayar rm10. Tapi no tipon kawan2 lame saya memang x leh dapat balik...huhuhuhu...harapkan diaorgla mengontact saya lepas nih.
Saya memang geram dengan sipencuri tapi x nak buat camne diri sendiri yg cuai...lagi pun dah dpt yg baru ni...hilang segala amarah...

Lainkali jangan cuai lagi... sofar hanya saya dan kakak saya saja yg kehilangan...ape maknanya tu...tepuk dada tanya selera...hehehe

No comments: