Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 24 October 2010

Buat Bantal Baby Part II

Alhamdulillah… hari ni saya telah berjaya menyiapkan sarung bantal n sarung tilam untuk baby saya… tapi saya masih berkira-kira sama ada nak beli tilam lagi atau tidak… susahnya nak buat keputusan… bile survey kat alam maya ni…memang banyak yg menarik hati, tapi takut gak bile beli kang x seperti yg diuar-uarkan…entahla… selalu org kata nak beli sesuatu kene ikut kemampuan, ikut bajet kite…ukur baju di badan sendiri… yelah… banyak lagi barang baby lum beli, kain batik saya pun lum cukup beli… tak lama lepas ade baby nanti, sekolah nak bukak lak… kene standby money gak.. tahun depan kakak n abang baby, 2-2 sekolah tadika dah… fening kepala saya… piker-pikir…lalalala…

No comments: