Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Monday 25 October 2010

Chek up k.k lagi

Hari ni ikut buku merah k.k, saya dah masuk 32 weeks, Alhamdulillah… tadi chek Hb naik mendadak 13.1… apetaknya lepas jumpe PZM (Pegawai Zat Makanan) minggu lepas, saya berazam nak makan ubat hematinik yang yg k.k bagi, yang sememangnya saya x suke makan selama ni. PZM suh makan ubat yg coklat tuh bersama vitamin c, 2 kali sehari (pagi n malam)… tekak memang rase loya semacam je, kepala pun akan bengong la sekejap… tapi nak wat camne tahan jela… asyik kene marah ngan asben je..nape x makan ubat??... malas nak bertekak dgn asben n x nak dia risau… saya la kene berkorban tekak…hehehee.

Appoinment seterusnya :

9/11/10 – jumpe staff nurse

22/11/10 – jumpe PZM lagi ( tapi macam x nak pegi boleh x ?)

29/11/10_jumpe doctor lagi (masa ni dah 37 minggu) lepas ni dah kene every week g k.k tu

Kalo ikut pengalaman bersalinkan Irfan dulu 36minggu lebih saya dah bersalin…tapi pengalaman bersalinkan kakak lewat seminggu…huhuhu… kali ni x tau macam mane..mintak2la semuanya selamat… Doa + tawakal ajela sekarang…

No comments: