Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Friday 15 October 2010

CD OH CD


Akhirnya setelah lame study, cari maklumat, kumpul ilmu, baca blog ibu2 dan buat comparison price maka dengan ini saya mengistiharkan bahawa saya telah membeli 6 keping CD yg kesemuanya snap button. Saya beli 4 pcs jenama sunny baby minky, 1 coolababy & 1 babyland printed tiger. Saya beli kat sini http://adamlittleshop.blogspot.com/.


Sebab saya nak bercd adalah:-


  1. nak jaga alam ini... bayangkanlah kalo pakai disposable diapers tu beratus2 tahun nak lupus... x dpt bayangkanlah rupe bumi malaysia 20-30 tahun lagi...ish-ish

  2. mestilah kerana nak jaga poket saya dan asben saya, dulu dah rabak masa anak 1st n 2nd, sbb dok beli drypers je tiap bulan sampai 2 pek yg besar tu..anak saya jenis besar...umur baru setahun dah pakai saiz m dah...x lame lepas 2 tukar size L sampai umur 3 tahun... beribu-beribu RM jugala saya kire...tapi dengan memakai CD mula-mula je rabak... bukan tiap-tiap bulan...

  3. sbb lain untuk kurangkan rash kat punggongla n untuk kesejahteraan baby saya la kire

InsyaAllah lepas bersalin akan tambah koleksila...x cukup rasenya 6 pcs tukan, kalo dah siang je kene pakai 6pcs... saya rase kene sekurang-kurangnya 12pcs kot...lagipun CD ni cepat kering...saya telah pun prewash sekali, kain dia lembut selembut sutera gitu. ( Tapikan yg saya pelik setiap kali saya survey barang-barang baby ni... baby yg tgh dok dalam perot ni suka sangat menyakat mama dia dengan menendang, buat u turn dan mcm2 aksi yg mama dia x dpt bayangkan...hehehe) baby sukela tuh...

sekian utk entry kali ni...bye...mata dah pedih ngadap monitor nih....





No comments: