Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Monday 20 September 2010

Minggu ke 28

Lame betul saya x mengupdate blog yg dulunya teringin nak ade..bile dah ade buat x tau aje...gitula manusia...bile x ade nak ade...bile dah ade...buat x tau aje...

Minggu ni saya dah masuk 28 minggu pegnen...perut dah rase penuh sgt...Alhamdulillah baby sangat aktif...setiap ketika saya dapat rasa pergerakkannya...menendang, main kickboxing, sedu, berpusing2 dan sebgainya hingga adekalanya saya berasa geli geleman... memang indah saat itu...boleh jugak dikatakan saat paling indah dalam kehidupan seorang wanita....Syukur kepada Allah kerana memberi nikmat ini...Alhamdulillah...

Syawal masih bersisa...nak tau malam 1st raye tu saya masih lagi menjahit baju raya...memang pecah rekod...dulu pernah ketawakan kakak ipar sbb masih menjahit pada mlm raya...tahun ini telah terkena batang hidung sendiri...ini saya anak baru nak masuk 3, tapi terasa terlalu kesuntukan masa...itu pun anak baru seorang baru tadika..x dapat saya bayangkan bile anak dah masuk sekolah rendah nanti...kene bangun awal sudah semestinya...dengan adiknya yg masih kecil...dengan nak pergi kerja lagi...mampu ke saya buat semua tu...wallahualam...semoga Allah permudahkan nanti...

Di ofis lak skarang ni tgh byk kerja, opismate cuti kahwin selama seminggu...jadi agak sibukla..tp syukur masih boleh handle semua kerja-kerja...kalo x masakan saya boleh update blog ni kan... terpaksa curi masa untuk diri sendiri setelah kerja-kerja diselesaikan...selagi kerje x setel memang hati x kan tenang...biasanya waktu pagi, waktu masih fresh...saya akan cube setelkan semua kerja...then lepas rehat karang...waktu mengantuk, waktu letih saya gunakan untuk mencari maklumat tentang pegnency...

Antara yg saya survey ialah :
  1. cloth diaper / lampinkain moden
  2. toto baby / tilam
  3. set lepas bersalin
  4. bedung bercorak

tu jela kot.

nak tulis ape lagi...

dah x de kot...

babai

No comments: