Lilypie Maternity tickers

My Sweet Memory

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 27 April 2010

Stress Nih



Hari ni aku betul-betul stress nih... stress gile2...tp x sampai jadi gile lagi...x nak aaa gile...

Aku stress sbb kerja...tu biasala...adatla...org yg tak merasa stress dalam hidupnya adalah tanda-tanda org nak jadi gile...hisshhh

Yg penting ialah cara kite menangani stress tu...

Kalau aku bile aku terlampau stress mcm la ni... first...aku memang duduk termenung...jari-jari kat dahi...(sila lihat contoh pic nih)Emmmm...kalau tengah online...aku try offline dengan kadar segera supaya aku x meletup...x mengamukla senang cerita...

Kalau aku boleh atau rase nak luahkan pada opismate, aku luahkan jugak...sebab dia pun kene ambik tau masalah yang aku hadapi...terutama yg membabitkan kerja...supplier memula janji boleh hantar brg, last minute cakap x boleh pulak. Itu semua menyebabkan kerja di tapak projek tergendala.... ( lain kali aku nak ceritala pasal skop kerja aku...tu semua bergantung pd mood aku)

Dah memicit dahi, dah luahkan, biasanya aku akan stabil sikit, semasa memicit dahi aku x lupa mengucap, beristighfar, berselawat, kekadang baca doa ibu-bapa juga, sempat juga berdoa dalam hati supaya Allah permudahkan urusan dan lembutkan hati org2 yg tertentu....

Baru beberapa minit...semasa ngarang n3 ni supplier dah call aku cakap...x boleh supply konkrit yg aku order kalo buleh pun hari Jumaat....hari Jumaat x tau boleh kerja x...biasanya kerja subcon ni hari Jumaat cuti....aku nak pi setel ni dulu....moga-moga berjalan lancar....

No comments: